آغاز

ساخت وبلاگ
کارشناسان توصیه می‌کنند، افراد به جای داشتن رژیمهای غذایی مدیترانه‌‌ای از رژیم ژاپنی برای تناسب اندام استفاده نمایند.
 ما یک پیشنهاد رژیم 14 روزه را برای کسانی که به  کاهش وزن علاقه دارند پیشنهاد می دهیم . 
آغاز...
ما را در سایت آغاز دنبال می کنید

برچسب : برای لاغری رژیم,غذایی برای رژیم لاغری,میوه برای رژیم لاغری,غذای برای رژیم لاغری,رژیم برای لاغری شکم,رژیمی برای لاغری سریع,رژیم برای لاغری سریع,برنامه غذایی برای رژیم لاغری,رژیم برای لاغری شکم و پهلو,رژیم برای لاغری صورت, نویسنده : 3mhaghaz7 بازدید : 263 تاريخ : يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 10:16

رهبر معظم انقلاب (13 تیر 1394) بیانات خوبی در باره رشد دانشگاهها مطرح کرد که یکی از این موارد ، بورسیه ها بود. 

اگر این بورسیه ها مشکل داشت - که حتما هم داشت ، می بایست از طریق راههای قانونی ، این بورسیه ها لغو می شد ولی به حواشی دامن زد و نشد .  این مسئله ای است که پی گیری نشد . 

عده ای از جمله کسانی را که ما می شناسیم ، لیاقت بورسیه را نداشتند ، اما هنوز دارند از آن استفاده می کنند و چند صباح دیگر ،عضو هیئت علمی دانشگاه می شوند !! چرا ؟

 

آغاز...
ما را در سایت آغاز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 3mhaghaz7 بازدید : 290 تاريخ : يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 10:16

هرچند اين مطالب را براي نوجوان نوشتم ، اما برحسب نياز به گونه ­اي نوشتم كه خواندن آن ، براي خانواده ها هم مفيد است .

آغاز...
ما را در سایت آغاز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 3mhaghaz7 بازدید : 169 تاريخ : يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 10:16

فرهنگ کار نقش مهمی در نگرش افراد نسبت به کار دارد و یا به عبارتی دیگر رفتار متفاوت افراد در محیط کار ناشی از فرهنگ های متفاوت کاری می باشد.لذا شناخت صحیح فرهنگ کار نقش مهمی در تغییر رفتار و یا اصلاح رفتار دارد.دانستن دیدگاههای مختلف در مورد این واژه ضروری به نظر می رسد.

آغاز...
ما را در سایت آغاز دنبال می کنید

برچسب : فرهنگ کار و تلاش,فرهنگ کار و اشتغال,فرهنگ کار و تلاش در,فرهنگ کار و کارآفرینی,فرهنگ کار و کارآفرینی در,فرهنگ کارو راهکارهای ارتقای آن,فرهنگ کار و اقتصاد مقاومتی,فرهنگ کار و تولید,فرهنگ کار وتلاش در خانواده,تقویت فرهنگ کار و تولید, نویسنده : 3mhaghaz7 بازدید : 337 تاريخ : يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 10:16

رسانه ها در دنیای امروز، حکم تیغ دولبه را دارند و  رسانه بزرگی چون صدا وسیما در کشور ما وظایف سنگینی دارد که در شرایط حساس کنونی کشور،می بایست گذشته از اطلاع رسانی درست و عادلانه، فرهنگ سازی و آگاهی بخشی در راستای جامعه سازی نیز هست تا دولت بتواند با کمک مجلس، برنامه های توسعه همه جانبه کشور را پیاده کند و از موانع مختلفی که دشمنان ما درجلوی راه ما قرار داده اند، بردارد. این مرقومه سعی دارد که به اختصار به این مهم بپردازد .

آغاز...
ما را در سایت آغاز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 3mhaghaz7 بازدید : 166 تاريخ : يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 10:16

یک سال کاری دیگر بر جامعه ما گذشت و در این ایام می توان مدیران را در سمت ها و پست های مختلف ، در کنار کارکنان و نیروهای انسانی به ارزیابی نشست . فرهنگ علمی ایجاب می کند که ارزیابی و تحلیل عملکرد مدیران ، در کنار تجلیل درست از آنها مورد توجه قرار گیرد تا بتوان شرایط مطلوبی را فراهم کرد که جامعه رشد و توسعه همه جانبه را تجربه نماید و هم از تملق و چاپلوسی که آفت رشد جامعه است ، فاصله گیرد و همچنین شاهد شکوفایی و رشد اقتصادی در همه حوزه ها باشیم .

آغاز...
ما را در سایت آغاز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 3mhaghaz7 بازدید : 281 تاريخ : يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 10:16

دورکیم یک اصل را در مطالعات جامعه شناسی مطرح کرده است که امروز هنوز هم به آن توجه خاص می شود و در مطالعات فرهنگی  هم به صورت خاص به آن توجه می شود  و آن این است که« فرهنگ در تداوم جامعه عملکرد دارد» (بیلینگتون و دیگران ، 35:1380)

آغاز...
ما را در سایت آغاز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 3mhaghaz7 بازدید : 265 تاريخ : يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 10:16

سرطان ربا و ریا در ایران به گونه ای رشد کرد که همه ا رکان جامعه را دربرگرفته است و مانع سلامت جامعه اسلامی در شرایط امروز است . این سرطان نه تنها رکود و بدبختی را برای مردم کشور فراهم آورد ، بلکه به راستی همه چیز را با خود برد و وضع به گونه ای است که مردم می بایست منتظهر ظهور ناجی باشند.یا چیزی که مقام معظم رهبری فرمود ،بایستی به جهاد کبیر با این رباخواران و ریاکاران اندیشید.

آغاز...
ما را در سایت آغاز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 3mhaghaz7 بازدید : 280 تاريخ : يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 10:16

روز عاشورا در شهر ما ،همچون دیگر شهرهای ایران روزی خاص و دیدنی  با مراسمی ویژه برای شهادت امام حسین علیه السلام و فرزندانش و یاران با وفایش بود. روزی که نشان می داد بسیاری از مردم برای خدمت به همنوعِ عزادارِ  مسلمانِ خود و جهت رضای خداوند واین  امام همام برنامه دارند. روزی که نشان می داد که پیر و جوان ، دارا و ندار و هر کسی که اعتقادی دارد ،  مشغول تلاشِ خستگی ناپذیری بودند تا به همدیگر به نوعی کمک کنند تا شریک در ثواب عزاداری باشند.

 

آغاز...
ما را در سایت آغاز دنبال می کنید

برچسب : ای کاش هرگز ازدواج نمیکردم,ای کاش هرگز بادبادک ها نفهمند,ای کاش هرگز نمیدیدمت,ای کاش هرگز ندیده بودمت,ای کاش هرگز بزرگ نمیشدم, نویسنده : 3mhaghaz7 بازدید : 281 تاريخ : يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 10:15